NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Vad som hänt

Jag har inte hunnit skriva på länge så nu blir det lite av varje!

Kan ju börja med att i Måndags paddlade jag kanot. Det var mega läskigt för man gungade jättemycket. Jag tappade (självklart) paddeln så den började flytta i väg men hann ta den.

I Tisdags fyllde jag år och fick 2 addidas jackor, smycken, en golfvagn mm.

Igår så bakade vi i skolan och jag skulle göra choklad rulltårta, men den var typ inte klar när vi tog ut den så den var helt smetig i mitten ( undra vad föräldrarna sa som fick smaka den!).

Idag började vi med vanliga lektioner efter att ha haft någon kick off vecka. Det var skönt med sovmorgon ( jag började halv 10). I helgen kmr mina kusiner och hälsar på.

Bye



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback