NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Nyduschad & nudlar

Har precis duschat och tagit på mig sköna myskläder, och nudlarna står på spisen. Jag älskar nudlar, jag skulle kunna leva på det om jag fick. Plus att det är så enkelt att laga. I dag så har jag kollat på Andra avenyn och bara tagit det lugnt. Jag känner mig mycket bättre så i morgon kanske jag ska träffa Sophie. Golfen behöver jag vila från den här helgen så att jag blir frisk till 100 %, det är ändå inga mer tävlingar i år.                                                    
 
 
 


Josefine Svärd

Åh, dom nudlarna är de bästa tycker jag!

P.s jag har en frågestund på min blogg just nu, ställ gärna en fråga till mig om du har tid över :)

2013-09-28 / 21:29:08
BLOGG: http://josefinesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback