NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Inget DM

Nu är det klart, jag kan inte spela DM imorogn, pga att jag är sjuk så ska gå till läkaren imorgon. Det jobbigaste är inte att jag inte får spela utan det faktu att jag sviker de andra, vi får inte spela om inte en tjej är med och jag är den enda tjejen på golfakademin:( men som mina tränare säger det är bättre att jag blir frisk till SM nästa vecka. Det får jag verkligen hoppas att jag blir. Det är ändå tråkigt för det känns som vi skulle haft en chans att vinna, men nu får vi vänta till nästa år. Det är typsikt att just jag som enda tjej blir sjuk för då finns ju ingen reserv:( men det finns inte mycket man kan göra...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback