NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Klassresan

Klassresan till Vaxholm blev lyckad.
Vi samlades klockan 7. När vi kommit till fram så åkte vi en taxibåt till Vaxholm kastellet och körde fångarna på fortet. Efter det så åkte vi till en camping där vi skulle sova i tält. Jag badade första gången för i år och så spelade jag volleyboll, vilket jag inte var så bra på =). På kvällen åt vi grillad korv o maj.s och pasta. Majsen var jättegod. Vi gick och la oss halv elva och när alla skulle sova var det en drottning geting i vårt tält, det var några som var allergiska så vi dödade den. Sen hörde vi en helikopter som körde runt över oss flera varv, bara några meter över oss. När vi gick ut så var det en ambulanshelikopter. Det var en tjejs hår som hade börjat brinna när hon grillade. Hon hade tänt eld på grillen och sen hällt på tändväska så att det hade åkt upp i hennes hår. På natten soc jag 1/2-2 timmar.
Klassresan är en resa jag inte kommer glömma.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback