NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Sommar och sol

Nu är jag på Öland och solen skiner, och det är 25 grader varmt. Idag har jag badat i min pool och varit på Pannkaksfest hos min syrras kompis. Jag har även tränat golf och gått en morgonpromenad :) Imorgon ska jag åka till Borgholm och käka glass :) Just nu sover syrran över hos sin kompis. Förra veckan var jag i Mon, där min mormor och morfar har en husvagn. Där fiskade jag aborrar, men jag fick bara 4. På Midsommarafton badade jag i 2 minuter (det var iskallt) och dansade runt midsommarstången. En dag åkte vi in till Söderköping och käka glass på Smultronstället. Jag köpte en sån stor glass så att jag inte orkade åta upp mer än halva. Nu måste jag sova. Godnatt:)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback