NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Sommarlov Jippi!!!!!!!!!!!!!!!

Jippi, nu är det sommarlov. I tio hela veckor ska jag vara ledig från skolan. Visst, våran klass ska splittras till 6an och vi ska få nya lärare. Det är inte lika roligt. men jag hoppas jag kommer i samma klass som dom jag har valt. men vi kommer ändå ha rast och lunch samtidigt och även en idrottslektion varje vecka tillsammans. Vi ska ha våran idrottslärare Annika (elr hur hon stavas) i matte. Så vi har en lärare kvar. Imorgon ska jag sova över hoss Madde, På Fredag ska jag klippa mig. På Lördag ska jag gå på Gröna Lund om det är fint väder och på Söpndag åker jag till Moon (det är min mormor och morfars landställe). ja som ni ser har jag fullt uopp resten av veckan. Under mitt sommarlov ska jag även vara på Öland där jag har sommarställe och åka till Cypern mm. Jag ska även operera min tå (fast inte under sommarlovet hoppas jag). Lite läskigt. Då blir det att man hoppar på kryckor och det är inte så roligt under sommarlovet. Men jag kommer ju skriva fler inlägg där jag berättar hur det varit på dom platser jag ska åka till.Jag kommer försöka skriva inder hela sommarlovet så ofta jag kan. Men kommer inte göra det när jag är i Moon en vecka (har inte med mig datorn, så jag tror inte att det kommer gå). Kram på er alla och hoppas ni kommer göra massor av roliga saker i sommar =)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback