NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Besök hos läkaren slutade med operation

Igår så skulle jag till en special läkare med min tå. Som många säkert vet så hade nageln växt fel. När jag kom dit så sa han att man var tvungen att ta bort min nagel och sa att han kunde göra det nu. Jag blev jätte nervös, hade inte väntat mig att det skulle ske idag. Jag fick bedövningsspruta i tån men för att den skulle bedöva mer fick jag samma spruta ca 5-6 gånger. Sen när han väl klippte och grejade med min tå så kändes det ingenting. Jag fick massor med bandage och kryckor. Så nu hoppar jag på kryckor. Jag ska byta bandage och plåster mm varannan dag. Men det blöder mycket! Och det gör ont, foten känns jättetung. Så jag skulle va hemma idag och imorgon men kommer till skolan på Måndag.

Kramiz




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback