NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Idol

Hallojsan allihoppa! Jag har kommit hem från Norrköping och ska snart se på Idol. Jag praoade j ui Norrköping på Cafe, det var jätteroligt. Jag gjorde pajer och 44 st chokladbollar. Jag plockade även undan, torkade bord och gjorde toast mm. Det var megakul :). Sen hämta jag min treåriga kusin på dagis och besökte även min mammas gammla dagmamma, hon är 95 år nu. Lämmna gärna en kommentar om vem du hejar på i Idol. Själv hejar jag på Tove, Erik och Erika. Bye :)



Andrea XD!!!

heheeh vad roligt,, asså med praon!!!!!!

jag hejar på tove!!!!!

asså synd att nicklas åkte ut,, inte för att jag hejade på honom men han var liksom med i idolgänget!!!!!!!

2009-10-24 / 11:30:17

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback