NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Norrköping och Jackson

Hej, nu är jag hos min mormor och morfar i Norrköping. Jag ska strax åka och träffa mammas kompis som jag ska praoa hos. Imorgon kommer min treåriga kusin hit för vi ska fira min mormor och morfar som fyller år. Det är lite coolt att dom fyller år på samma dag. Jag har precis ätit mormors biffar med potatis och lingon. Det är sååå gott:) Här regnar det så hoppas att ni har bättre väder. Ikväll är det ju Idol och dom ska sjunga Michael Jackson låtar (om det stavas så). Han dog ju för ett tag sen:( Det var ju hans läkare som gav han något gift eller liknande. Han blev bara 50 år och hann aldrig med sin avskedsturne som han skulle göra bara någon vecka efter att han dog. Men han hade tydligen ett eget tivoli med karuseller, det e ju mega lyxigt. Vila i frid Michael.

Kramis




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback