NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Öppet hus

Igår var det öppet hus i min skola. Det var kul men lite jobbigt att stå och sälja saker hela tiden. Men man gjorde det ju för en god gärning. Vi fick in över 3000 kr som vi kommer sklänka till skolorna i Darampur (om det stavas så). Det var till och med en person som köpte min och Julias tårta. Det är jag glad över:) Jag trodde verkligen inte att någon skulle köpa den. Jag och tre andra hade hand om fiskedammen och den blev populär, vi sålde slut på alla godispåsar så vi fick sälja popcornpåsar och efter ett tag så tog dom också slut. Det blev lite stessigt. Men det kom mer människor så vi fick säga att dom skulle gå till 8:ornas fiskdamm. Men det kom en lärare som sa att han hade hört att vår var bäst :) Det e man ju nöjd över!

Kram



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback