NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Onsdag

Tja, idag har jag varit i skolan som vanligt. Men typ alla lärare var på en kurs så vi svarade på frågor om blodet mm i No boken. Sen hade vi läsning och idrott. På idrotten hittade jag, J och Kalkis 2 kontroller. Vi hade orientering. Sen var jag hemma hos J och vi gjorde julkort. Imorgon ska jag ju åka till Öland så jag e ledig på Fredag. Vi hade orienteringsläxa på idrotten om karttecken. Jag hade ju glömt bort det så jag hann bara träna igår kväll och i morse. Men jag tror att det gick megabra ändå!

I morgon börjar jag skolan halv 10 ,det e skönt. Men jag vaknar typ av mig själv halv 7. Så det blir ju ingen sovmorgon. men jag kan ju ändå ta det lugnt och träna på matteprovet som jag redan kan. Man kan ju aldrig träna för mycket :).

God natt eller hejdå (om ni läser detta på dagen).




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback