NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Prao vecka 43

Jippi, vecka 43 är det prao. Jag och min kompis skulle praoa på dagis men det går ju massor av sjukdomar där och kanske svininfluensan så det blev inte så. Jag tror att jag har hittat ett praoställe, men jag skulle ringa tillbaka imorgon. Det lät iaf som att det kunde gå. Men det var mega pinsamt och ringa och presentera sig för dom som man inte kände. Jag tror nog att det gick bra iallafall.

På Onsdag så ska jag åka till läkaren med min tå. Som ni säkert vet så ska jag operera den (men inte på Onsdag, då ska dom bara kolla på den). Då är jag ledig från skolan eftersom jag inte hinner vara där.

På Torsdag så har vi  orientering. Jag fick veta mitt resultat på orienteringsprovet. Jag fick 30/30 rätt (inte för att skryta, men nöjd är man iaf) :).

Idag så hade min syrra innebandy så då var jag med. Imorgon så har jag innebandy och det e första gången jag kan va med på hela eftersom att jag har haft golf förut. men nu så har den slutat.

ByeBye


Madde/Jackie

haha fin bild...

2009-10-07 / 15:10:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback