NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Gästbloggar!!!

Heey allihop!
Julia här. Jag vet att hon har glömt att säga det men klockan 4 i morse åkte Nellie till cypern. Hoppas att du har det bra Nellie!

Igår till idag så var nästan alla tjejer i vår grupp på filmkväll. Vi hade jätte mysigt, vi kollade på 5 filmer och var uppe till halv 5!!! Alla sov inte kvar och när vi skulle följa en kompis till bussen så var det några jätteläskiga typer i en bil. När vi kom närmare såg det ut som att han flyttade sig närmare ratten och dörren. När jag gick förbi tänkte jag typ snälla döda mig inte, snälla döda mig inte! Okej det låter jättelöjligt, men dom var värkligen skummma. När vi stod vi busshållplatsen så kom dom körande med sin bil och åkte tre varv i rondellen. Sen åkte dom iväg och vände!!! Det var jättemånga som tutade på oss. Vad är det med människor nu för tiden!
Hoppas ni får en bra vecka, specielt du Nellie!
Kram Julia
Tack för att du fixade min design föresten<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback