NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Romme (sorry för sen uppdatering)

Ja, det har ju gått några dagar sen Romme, men nu kommer iaf uppdateringen.

Det började med att jag gick upp kvart över fem, man var ganska trött men blev pigg när man tänkte på att man skulle åka skidor. När vi satt på bussen och inte hade så långt kvar så sa busschafören (stavning?) att det var 20 min kvar, så dom flesta börjde ta på sig. När det gått 10 min så sa han att det var typ 20 min kvar och då blev man rätt trött. Jag åkte med Madde och Julia. Madde har typ inte åkt skidor så mycket, men andra åket tog vi med Madde upp till sittliften, vi såg en skylt ¨där det stod att backen var blå. Men när vi har åkt en bit så ser vi att den e röd och Madde kör ursnabbt och håller på att ramla in i skogen, jag hjälpte henne att ta av sig skidorna. När jag skulle ställa mig upp så kör jag nästan in i skogen och fstnade i lössnö. Jag satt fast i typ flera minuter. Det tog typ en halvtimme att komma ner för den backen. Men när jag skulle åka sittlift med Julia så trasslade vi inte in i varandra som vi gjorde förra året. Där man kör fram och ska sätta sig så kommer vi snett och trasslar in oss i varandra. Så vi åker ner på sidan och kommer inte upp. Det var pinsamt! Men nu skrattar vi åt det. Ja, jag hade jätteroligt i Romme:)!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback