NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Trea!

Vi kom trea i Buster and Starlet cup! Gissa om jag e glad? Första matchen vann vi med 3-2 och den andra matchen så mötte vi ett lag som inte släppt in ett mål på hela cupen. Den matchen blev 2-2. Tredje matchen förorade vi och mitt i matchen gick min klubba av:(. Vi gick ändå till kvartsfinal och där fick vi mötta dom vi spelade lika mot fast doms andra lag. Den matchen vann vi med 4-2. Tyvär förlorade vi semin. Men tjejer jag tyckte det var bra kämpat av alla:)
Vi fick förutom äran en jättestor pokal. Och jag fick veta att jag skjuter 80km/timmen med en för kort klubba. Det var ju inte min(min var ju sönder)
Så jag tycker det har varit en jätte bra helg!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback