NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

27 Maj

Nu är det skola igen:( tråk men jag ska ju till öland imorgon så slipper allajobbiga lektioner:). Efter skolan så gick jag hem med Julia, vi spela lite Wii innan det var dags för mig att packa. Jag var lite orolig för att alla kläder inte skulle få plats men det gick bra:)än så länge iaf sen ska golfskorna och allt med. Fick tillbaks Noprovet idag och rätt nöjd:) men det var ingen överraskning för Annely hade redan berättat för mig. Nu blir det tacos och sen upp och handla i centrum:). Det kommer nog inte bli så bra uppdatering under helgen men ska försöka mobilblogga om jag hinner.


Julia

27 MAJ???

2011-04-30 / 16:36:37
-

Du menar väl 27 APRIL?

2011-05-04 / 08:13:56
BLOGG: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback