NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Några dagar sen sist...

Har blivit lite dåigt med uppdatering här på bloggen på sistone, vi har ju haft NOprov men det gick faktiskt bra tror jag:). Så det har inte funnits tid:(. Så nu blir det en snabbgenomgång av veckan:

FREDAG: Jag och Julia var i Sickla och shoppade, eller ja hon shoppade jag har bestämt att spara till london. Sen gick vi på donken och på bio, vi såg  Sucker Pounch den var bra men lite mysko, sen sov hon hos mig.

LÖRDAG: Jag var med Julia och hade en slapp dag, var i centrum lite oxå:).

SÖNDAG: Jag var och kolla på när syrran spelade innebandyturnering, dom kom till semin men där gjorde domaren en miss så tyvär åkte dom ur. Domarna dömde för bakåt pass så dom fick frislag rakt framför mål, fast det inte var någon bakåt pass:(. Tråkigt. Men sen när en domare gick bakom mig så sa jag till Tilda att domarna var dåliga och dömde helt fel, så där fick dom:)!

Idag så hoppades jag på att få tillbaks provet men får vänta lite till:(. Sandra stukade foten idag på idrotten så fick hjälpa henne lite, hoppas du blir bättre snart:). Nu ksa jag snart äta.
Kram




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback