NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Hipp hipp hurra!

Idag fyller bloggen 2 år :). Lovade ju att fixa en ny design, den blir klar nästa vecka:). Tänkte visa det första inlägget jag skrev på bloggen, den 27 mars 2009.

Hej
Idag har vi haft kängurumatte(elr hur det stavas).
Det var svårt för man var tvungen att tänka elr chansa(jag tänkte).
Ikväll ska jag se finalen av Lets Dance.
Men innan det ska jag äta hamburgare. Det ska bli gott=)
Kramizar
Nelndin



Ja det här var mitt första inlägg på bloggen, det känns som hur länge som helst. Har ett nytt löfte, att jag ska blogga lika ofta som jag gjorde förrut. Har behövt en liten paus, men nu ska jag börja uppdatera igen:).




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback