NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

6 år tillsamans fyllda med minnen <3

Det känns så svårt att tänka på något annat än dig Molly, vi hade så många fina stunder ihop. Som när jag träffade dig första gången då du bara var 5 veckor, du rev lite på min tröja men det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. När jag kom in och det fanns säkert 10 kaninungar att välja mellan så kom du och hälsa och då var det bestämt. Du hade valt mig:)! När jag kom och hämta hem dig två veckor senare så bet du ett hål i min kjol:) det var fina minnen. Jag kommer i håg när jag skulle lära dig hoppa, du envisades med att springa rätt in i hindrerna, men efter ett tag blev du duktig och klara att hoppa över en pinne:). Du gillade att åka bil och varje gång vi åkte till öland så somnade du, första gången trodde vi du var död, så tyst var du. Ett tråkigt minne var när du fick öroninflammation för några år sedan i båda öronen, stackare, efter medicinen såg du ut som en liten fågelunge, men du var så sött som alltid. Kommer i håg en dag för några år sedan när jag kom hem och du inte var i din bur. Jag blev orolig och sprang in och fråga mamma, då ser jag att du ligger i köksfönstret och solar dig:) och där låg du medans vi åt lunch:). Jag kommer ihåg hur mycket du gillade din kisslåda, vi försökte byta till en mindre variant så det blev mer plats i din bur, men då blev du sur haha:). Du var så envis, om vi råkade köpa fel hö så åt du inte tills vi hittade det rätta. Min envisa lilla kanin<3. Alltid när jag gick förbi kom du fram och hälsa. Det gjorde du från första dagen vi träffades. Det känns tomt att du är borta, och bilden av dig när jag tog farväl hos vetrinären kommer jag aldrig glömma. Inte heller mitt sista ord till dig "jag älskar dig".
Det är sant jag älskar dig och kommer alltid att göra, 6 fina år fick vi tillsammans fyllda med lycka och glädje. Hoppas du har det bra där du är nu, för det är du värd. Saknar dig sjukt mycket Mojjsan. Älskar dig <3

Det här inlägget skrev jag för min skull, så att jag kunde skriva av mig, så fattar om det är lite konstigt för er.
Men det känns skönt att kunna skriva om alla känslor.


Madde

Man kommer aldrig att glömma molly hon kommer alltid att finnas hos dig och även mig det kommer vara jätte jobbigt för dig imorgon men jag och julia hjälper dig :) kram finns om du vill prata :)<33333333

2011-09-13 / 20:18:36

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback