NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Jobbig dag

Dagen har inte direkt varit den bästa, gick hem från skolan för att jag var sjuk. Sen på eftermiddagen satt en vädurskanin utanför våran dörr i spöregn. Då var det bara att ringa på dörrar och leta efter ägaren. Efter ett tag så frågade vin en kile som typ var 16 om han kände igen kaninen, då sa han att dom hade flera kaniner så han kunde ta hand om den så länge. Jag har ju också en kanin men det är inte så bra om jag stoppar in kaninen hos mMolly. Killen hade en extra bur så det var bra:). Så då skjutsa vi kaninen hem till han och jag håller nu på att skriva lappar. Så om någon saknar en kanin är det bara att kommentera. Kram



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback