NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Vila i frid, jag älskar dig <333

I dag tog min lilla älskade kanin sitt sista andetag. När jag kom hem från skolan låg hon där livlös i buren. Jag fattar inte att det var i går som du var så pigg och sprallig. Vi hade världens finaste stund, vi myste och du skuttade runt i trädgården. Tog några fina bilder på dig också. Jag älskar dig och kommer alltid göra. Jag hoppas att livet i kanin himlen blir bra. Hela 6 år blev du min älskling, 6 år av skoj det tyckte nog både du och jag:). Men nu är det över... jag kan nog inte gråta mer, men en tröst är att du verkade få en stillsam död. Jag tror både du och jag kände på oss att stunden vi hade i går var våran sista. I dag så kännde jag på mig att något var fel och tyvärr hade jag rätt. Jag älskar dig Jag saknar dig <3 Älskade Molly. MOLLY 25 JUNI 2005 - 12 SEPTEMBER 2001 Älskar dig <3 Vila i frid <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback