NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Engelberg

Nu har jag kommit hem från en underbar vecka i Engelberg, det har varit toppen väder och grym skidåkning:) Jag känner att jag verkligen utvecklades den veckan. Backarna var lååånga och i början av veckan var det ingen kö alls, ändå var det i Schweiz så trodde att det skulle vara en sjukt lång kö, men icke:) Jag säg även när två laviner släppte från berget direkt efter varandra. Det var när liften jag satt i hade stannat så höde jag ett muller och ser lavinerna bara några meter åt sidan, spännande:) men lite läskigt också för visste inte att det lät så mycket. När vi skulle åka hem så höll vi på att missa flyget för transfern kom till flygplatsen 40 min innan planet skulle gå pga kö. Vi går in och ser en enorm kö, jag överdriver INTE den var väldigt lång. Vissa familjer får ju lite stressattack haha:) men vad ska man göra förrutom att stå i en kö lugnt och sansat? Det löste sig för flyget blev försenat så alla hann med:) Lite synd annars kanske jag hade fått stanna några dagar till haha:)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback