NELNDIN
En tjej som gillar golf, träning och kläder

Ny uppdatering

Nu var det hur länge sen som helst innan jag uppdaterade bloggen, har inte haft någon direkt blogglust haha. Jag har nu börjat gymnasiet, jag kom in på Fredrika Bremer ekonomi, det var mitt förstaval eftersom jag kom in på golfakademin. Jag är den enda tjejen som går golf så fysträningarna blir lite jobiga, men jag ska träna på det. På fredag så är det DM- distriktsmästerskapen så jag är ledig hela dagen vilket är väldigt skönt. Nästa vecka är det SM så jag är lite nervös, speciellt eftersom jag har fått lite problem med svingen. I morse så började jag 7.30 med golfträning, spanskan var inställd så slutade tidigare så då gick jag till espresso house och fikade med Jasse, aka Jasmin. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback